Gwarancja producenta

Gwarancja Toyoty

Gwarancja Toyoty

Dla Toyoty od zawsze najważniejsi są jej Klienci, a przede wszystkim sprostanie ich potrzebom i wymaganiom. Sformułowane przez nas warunki gwarancji stanowią zapewnienie funkcjonalności naszych produktów. Rozumiemy to w następujący sposób: nasza odpowiedzialność za jakość, zdrowie i bezpieczeństwo naszych produktów jest najlepszym sposobem zagwarantowania dobrego samopoczucia Naszych Klientów. Oto dlaczego mówimy, że Toyota jest stworzona z myślą o Naszych Klientach i ufamy, że Toyota dostarczy Państwu satysfakcjonujących i radosnych przeżyć podczas wielu lat jazdy.

Nasze samochody spełniają najbardziej surowe wymagania, jednak w trosce o spokój Klienta oferujemy 3-letnią gwarancję obejmującą elementy mechaniczne (za wyjątkiem części zużywających się eksploatacyjnie), 5-letnią gwarancją na system hybrydowy oraz 12-letnią gwarancję na perforację korozyjną (nie dotyczy samochodów użytkowych).

Toyota Yaris

Gwarancja podstawowa

Gwarancja obejmuje każdą usterkę wynikającą z wadliwej produkcji lub montażu pojazdu, pod warunkiem jego normalnej eksploatacji, a ujawnioną w ciągu 3 lat lub do osiągnięcia przebiegu 100 000 km (co pierwsze nastąpi) bez limitu przebiegu podczas pierwszego roku eksploatacji. Gwarancja obejmuje również koszty holowania pojazdu do najbliższej ASO Toyoty w przypadku usterki wykluczającej dalszą jazdę, jeśli usterka podlega usunięciu w ramach gwarancji.

Skontaktuj się z dilerem
Toyota Corolla Sedan

Gwarancja na powłokę lakierową

Korozja powierzchniowa i wady powłoki lakierowej powstające na jakiejkolwiek części nadwozia pojazdu w wyniku wady materiałowej lub błędu wykonania są objęte 3-letnią gwarancją bez ograniczeń przebiegu (oprócz skrzyni ładunkowej, która objęta jest gwarancją przez 1 rok).

Skontaktuj się z dilerem
Toyota Corolla TS Kombi

Gwarancja na perforację korozyjną

Gwarancja zapewnia 12 lat ochrony (6 lat w przypadku samochodów użytkowych), bez ograniczeń przebiegu, przed perforacją korozyjną (czyli penetracją korozyjną poszycia nadwozia od wewnątrz na zewnątrz), która wynikła z tytułu wady materiałowej lub błędnego wykonania.
Wyjątkiem jest skrzynia ładunkowa, która objęta jest gwarancją przez 3 lata.

Skontaktuj się z dilerem
Toyota C-HR Hybrid

Gwarancja na system hybrydowy

W trosce o żywotność i niezawodność Twojego układu hybrydowego zapewniamy aż 5 lat gwarancji na jego komponenty lub do osiągnięcia przez pojazd przebiegu 100 000 km (co pierwsze nastąpi), bez limitu przebiegu podczas pierwszego roku eksploatacji. Gwarancja obejmuje każdą usterkę wynikającą z wadliwej produkcji lub montażu pojazdu pod warunkiem jego normalnej eksploatacji. Tą gwarancją objęte są następujące elementy:

— Akumulator systemu hybrydowego
— Komputer nadzorujący stan akumulatora systemu hybrydowego
— Główny komputer sterujący systemu hybrydowego
— Przetwornik i falownik systemu hybrydowego

Skontaktuj się z dilerem
Toyota C-HR

Gwarancja na akcesoria i dodatkowe informacje

Gwarancja na oryginalne akcesoria Toyoty trwa do końca gwarancji podstawowej pojazdu, ale nigdy nie jest mniejsza niż rok i dotyczy wady powstałej w procesie produkcyjnym.
Uprawnienia wynikające z gwarancji przechodzą na kolejnych właścicieli bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.

Skontaktuj się z dilerem

Warunki obowiązywania gwarancji

Warunki obowiązywania gwarancji - Ikona
Pojazd musi być eksploatowany i obsługiwany zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji obsługi. Nieprzestrzeganie tych zasad może doprowadzić do ograniczenia odpowiedzialności gwaranta.
Warunki obowiązywania gwarancji - Ikona
Właściciel pojazdu jest zobowiązany do posiadania wszelkich dokumentów potwierdzających właściwą eksploatację i obsługę pojazdu.
Warunki obowiązywania gwarancji - Ikona
W przypadku wystąpienia usterki wymagającej naprawy w autoryzowanej stacji obsługi Toyoty, użytkownik pojazdu jest zobowiązany niezwłocznie dostarczyć pojazd do naprawy w celu uniknięcia powstania kolejnych uszkodzeń i usterek mogących zwiększyć zakres niezbędnej naprawy oraz niepotrzebnie narazić użytkownika na koszty jej przeprowadzenia.

Więcej informacji o gwarancji można otrzymać kontaktując się z jedną z naszych autoryzowanych stacji.

Dowiedz się więcej

Przegląd okresowy w Serwisie Toyoty Przegląd okresowy w Serwisie Toyoty Pewność, niezawodność i wygoda Karta ratownicza w samochodzie Karta ratownicza w samochodzie Dodatkowa pomoc dla służb ratowniczych Wymiana opon bez wychodzenia z samochodu Wymiana opon bez wychodzenia z samochodu Nowa usługa wybranych Stacji Dilerskich Toyoty Serwis Toyoty pozostaje do dyspozycji Serwis Toyoty pozostaje do dyspozycji Sprawdź usługę door to door Opony wielosezonowe Opony wielosezonowe Czy warto je kupić? Bądź widoczny na drodze Bądź widoczny na drodze Wybierz oryginalne żarówki Toyota Podatek od zakupu samochodu Podatek od zakupu samochodu Dowiedz się więcej Toyota z kolejnym wyróżnieniem Toyota z kolejnym wyróżnieniem Najlepszy Autoryzowany Serwis 2020 Aplikacja mobilna Toyota MyT Aplikacja mobilna Toyota MyT Aplikacja mobilna Toyota MyT Aplikacja mobilna Toyota MyT Serwis Hybrydowy Toyoty Serwis Hybrydowy Toyoty Zobacz, jak Toyota dba o samochody z napędem hybrydowym Toyota PROACE – zawsze mobilna Toyota PROACE – zawsze mobilna Poznaj specjalną usługę serwisową dla aut dostawczych
Szanujemy Twoją prywatność

Pliki cookies pozwalają nam zagwarantować stabilne i poprawne funkcjonowanie strony i wyświetlać ofertę lepiej dostosowaną do Twoich potrzeb. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, kliknij „Akceptuję”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sposobie, w jaki przetwarzamy Twoje dane, i zmienić indywidualne ustawienia prywatności, przejdź do ustawień plików cookies.